Kritika és egyéb infók


Az alábbi zsánereket preferálom:

  • horror
  • thriller
  • erotika
  • romantika
  • dark romance
  • urban fantasy
  • dark fantasy
  • LMBTQ
Ez ugyan nem zsáner, de várom az újdonságokat. Valami olyat, amiben ott van a plusz. Lehet akár bizarr, meredek zsáner kereszteződések, bármi. 

Terjedelem:

Legalább öt fejezet legyen fent, és utána eldöntöm, hogy folytatom-e a történet olvasását. Eléggé válogatós vagyok, de ez az én egyéni szocproblémám.
Úgy gondolom ennyi részből le tudom vonni a konklúziót.

Kritika:

Magát a történetet és a karaktereket nézem, mert stilisztikai szempontból gyengének érzem magam. Ha égbe kiáltó mondattani, helyesírási hibákat találok, akkor azt jelzem.

Stílusom:

A bemutatkozásomban írtam, de itt is megjegyzem, hogy nyers természet vagyok. A parodisztikus, ironikus és szarkasztikus beszólásokat szeretem, ám jelenesetben ezektől elvonatkoztatnék. Hobbi- és kezdő írókra nem lehet haragudni, hiszen a szárnyaikat bontogatják, nemde?
Ezért először mindenképp felveszem a kapcsolatot az íróval, akinek átküldöm a kritikámat, és ha beleegyezik, akkor kirakom az oldalamra. 
Szóval attól nem kell tartani, hogy valakit megalázok és nevetség tárgyává teszek.

A történeted természetesen meg lesz osztva az oldalamon, Facebook-on és Instagram-on, oda-visszamegy ezáltal a promó. Ez így van rendjén.

Itt lent, komment formájában vagy Facebook-on jelezd, ha szeretnél tőlem kritikát. 
Jöhetnek az újdonságok és a feltörekvő reménységek!

Megjegyzések